Педагог-психолог білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етуге және сақтауға, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, оның ішінде девиантты мінез-құлыққа байланысты мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;білім алушылар мен тәрбиеленушілерге бейінді және кәсіби өзін-өзі анықтауда көмек көрсетеді; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өтініштері кезінде психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық-педагогикалық қорытынды мен ұсынымдар жасайды;білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып түзету-дамыту бағдарламаларын жоспарлауға қатысады және әзірлейді;білім алушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады, олардың өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтаудың әртүрлі жағдайларында бағдарлауға дайындығын дамытуға ықпал етеді,білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының ерекшеліктеріне психологиялық зерттеу жүргізеді, психоэмоционалды жай-күйін және оны тұрақтандыру мүмкіндіктерін талдайды;жеке немесе топтық түзету, дамыту және мотивациялық сабақтар немесе тренингтер өткізеді;білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметі мен әлеуметтенуіндегі өзгерістер динамикасының мониторингіне қатысады;

Лауазымдық міндеттері:

-Әр түрлі бейінді және бағыттарда психология-педагогикалық диагностика өткізу;

-Білім алушылардың жеке және әлеуметтік мәселелерін шешуде психология-педагогикалық қорытынды шығару және оны талдау;

-Білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысу;

-Білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетуді жүзеге асыру,  өмірлік және кәсіптік тағдырын өзі шешуде, әртүрлі жағдайларда бағдарлануға олардың дайын болуын дамытуға жәрдем ету:

-Оқу орнында қауіпсіздік деңгейін анықтау, талдамалы ақпараттарды басшылыққа уақытылы ұсыну:

-Әлеуметтік дизадаптацияның пайда болуының  алдын алу іс-шараларын жүзеге асыру, психологиялық көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдау (психокоррекциялық, сауықтыру және консультациялық);

-Психологияны практикалық қолдану мәселелері жөнінде педагогтарға кеңес беру, педагогтардың, ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық құзыретін арттыруға жәрдем ету;

-Білім алушылардың дамуындағы психологиялық-физиологиялық ауытқушылық деңгейін анықтау, психологиялық-педагогикалық түзетуді жүргізу;

-Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің, сондай-ақ ата-аналар жиналысын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру бағдарламаларымен көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмыстарына қатысу;

-Есептілік  құжаттамаларды  белгіленген нысан бойынша жүргізу.

-Сапа менеджменті материалдарын меңгеру;

-Сапа менеджменті жүйесінің материалдарын жүргізуге жауапты;