Педагог-психолог білім алушылар мен тәрбиеленушілердің психологиялық әл-ауқатын қамтамасыз етуге және сақтауға, олардың әртүрлі өмірлік жағдайларда әлеуметтік-психологиялық бейімделу қабілетін дамытуға, оның ішінде девиантты мінез-құлыққа байланысты мәселелерінде көмек көрсетуге бағытталған қызметті жүзеге асырады;білім алушылар мен тәрбиеленушілерге бейінді және кәсіби өзін-өзі анықтауда көмек көрсетеді; білім алушылар мен тәрбиеленушілердің жай-күйіне психологиялық-педагогикалық диагностика жүргізеді, білім алушылар мен тәрбиеленушілердің өтініштері кезінде психологиялық көмек көрсету үшін психологиялық-педагогикалық қорытынды мен ұсынымдар жасайды;білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалауға қатысады және білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып түзету-дамыту бағдарламаларын жоспарлауға қатысады және әзірлейді;білім алушыларды психологиялық қолдауды жүзеге асырады, олардың өмірлік және кәсіби өзін-өзі анықтаудың әртүрлі жағдайларында бағдарлауға дайындығын дамытуға ықпал етеді,білім алушы мен тәрбиеленушінің жеке басының ерекшеліктеріне психологиялық зерттеу жүргізеді, психоэмоционалды жай-күйін және оны тұрақтандыру мүмкіндіктерін талдайды;жеке немесе топтық түзету, дамыту және мотивациялық сабақтар немесе тренингтер өткізеді;білім алушылар мен тәрбиеленушілердің оқу-танымдық қызметі мен әлеуметтенуіндегі өзгерістер динамикасының мониторингіне қатысады;
Лауазымдық міндеттері:
-Әр түрлі бейінді және бағыттарда психология-педагогикалық диагностика өткізу;
-Білім алушылардың жеке және әлеуметтік мәселелерін шешуде психология-педагогикалық қорытынды шығару және оны талдау;
-Білім алушылардың жеке және жас ерекшеліктерін есепке ала отырып, білім беру қызметінің дамыту және түзету бағдарламаларын жоспарлауға және әзірлеуге қатысу;
-Білім алушыларға психологиялық қолдау көрсетуді жүзеге асыру, өмірлік және кәсіптік тағдырын өзі шешуде, әртүрлі жағдайларда бағдарлануға олардың дайын болуын дамытуға жәрдем ету:
-Оқу орнында қауіпсіздік деңгейін анықтау, талдамалы ақпараттарды басшылыққа уақытылы ұсыну:
-Әлеуметтік дизадаптацияның пайда болуының алдын алу іс-шараларын жүзеге асыру, психологиялық көмек көрсету жөнінде шаралар қабылдау (психокоррекциялық, сауықтыру және консультациялық);
-Психологияны практикалық қолдану мәселелері жөнінде педагогтарға кеңес беру, педагогтардың, ата-аналардың әлеуметтік-психологиялық құзыретін арттыруға жәрдем ету;
-Білім алушылардың дамуындағы психологиялық-физиологиялық ауытқушылық деңгейін анықтау, психологиялық-педагогикалық түзетуді жүргізу;
-Педагогикалық, әдістемелік кеңестердің, сондай-ақ ата-аналар жиналысын, сауықтыру, тәрбиелеу және білім беру бағдарламаларымен көзделген басқа да іс-шараларды өткізу жұмыстарына қатысу;
-Есептілік құжаттамаларды белгіленген нысан бойынша жүргізу.
-Сапа менеджменті материалдарын меңгеру;
-Сапа менеджменті жүйесінің материалдарын жүргізуге жауапты;