Орыс тілі мен әдебиетінің онкүндігін талдау
Орыс тілі мен әдебиетінің онкүндігі 29.03 – 07.04.2020 өтті.
Мақсаты: пәнге танымдық қызығушылықты ояту, танымдық белсенділікті қалыптастыру, білім көкжиегін кеңейту.
Міндеттері:
1. Оқушылардың зияткерлік әлеуетін анықтау.
2. Онкүндік іс-шараларына мүмкіндігінше көп студенттерді қосу.
3. Әр студенттің жеке қабілеттеріне, бейімділігіне, мәдени және білім беру қажеттіліктеріне байланысты сапалы білім алуға барынша қолайлы жағдай жасау.
4. Пән апталығының білім алушылардың оқытылатын пәндерге қызығушылығының дамуына әсерін бағалау.
5. Мектеп оқытушыларына және студенттерге өздерінің шығармашылық әлеуетін ашуға көмектесу.
Онкүндік қызықты, мазмұнды өтті. Әр күннің өз бағыты болды. Барлық оқытушылар іс-шараларды өткізуде белсенділік танытты. Орыс тілі мен әдебиеті онкүндігінің жоспарына түрлі іс-шаралар енгізілді. Әр түрлі жұмыс түрлері тек оқытушылардың ғана емес, сонымен қатар студенттер арасында да үлкен қызығушылық тудырды.
Онкүндік 29.03.2021 жылы 14.30-да ашылды – мемлекеттік және орыс тілінде оқытатын І курс білім алушылары арасында орыс тілі мен әдебиеті бойынша колледжішілік олимпиада өткізілді: 1 тур-тестілеу. 2 – тур-көркемдік шеберлік.
Олимпиаданы өткізу мақсаты:
-білім алушылардың шығармашылық қабілеттерін және ғылыми-зерттеу қызметіне қызығушылығын анықтау және дамыту;
– дарынды балаларды қолдау үшін қажетті жағдайлар жасау;
– ғылыми білімді насихаттау.
Олимпиадаға барлығы мемлекеттік емес тілде оқытатын 11 оқушы қатысты,
Мемлекеттік тілде оқытатын топтардан 34 оқушы
Олимпиадаға арналған материалдар келесі бөлімдерден тұратын тапсырмаларды қамтыды:
1.Фонетика (сөздердің дыбыстық әріптік талдауы);
2.Сөзжасам (түбір сөздерді және бір сөздің әртүрлі формаларын табыңыз);
3.Лексика (фразеология-фразеологизмдерді қосу, ескірген сөздердің мағынасын көрсету және т. б.);
4.Орфография (жетіспейтін орфограммалары бар мәтінмен жұмыс);
5.Орфоэпия (сөздерге екпін қою);
6.Синтаксис (сөйлемді талдау);
7.Тыныс белгілері (жетіспейтін тыныс белгілерін қойыңыз).
8. Логикалық тапсырмалар.
Қазылар алқасының пікірінше, орыс тілінен олимпиада тапсырмалары негізінен қатысушылардың логикасы мен ойлауына бағытталған, тілдік, коммуникативті және мәдени құзіреттіліктің қалыптасуы аз зерттелген.
Орыс тілі олимпиадасының нәтижелерін талдау студенттердің көпшілігі ұсынылған тапсырмаларды орындағанын көрсетті. Студенттер алған теориялық білімдерін іс жүзінде қолдана алады, жетіспейтін емле және жетіспейтін тыныс белгілері бар мәтінмен жұмыс істеу дағдыларына ие. Мәтіннің стилі мен түрін дұрыс анықтаңыз, бірақ визуалды-экспрессивті құралдарды дұрыс анықтай алмайды. Қиындықтар сөздік тапсырмаларға тікелей себеп болды (ескірген сөздердің мағынасын анықтау).
Орыс тілінен олимпиада нәтижелері.
Олимпиада қорытындысы бойынша:
I орын-Сиражеева Далида 11 А гр.
II орын-Байкина Диана 11 А гр.
III орын-Лихачева Дарья 11 А гр.
Олимпиада қорытындысы бойынша:
I орын-Қаржас Аружан 17гр.
II орын-Аманжолова к., 19гр.
Бақтыбекова Ақерке, 11гр.
III орын-Бекмұрат әдемі, 17 гр.,
Салық Ахметби, 19гр.,
Мәулет Саяжан, 17 гр
30.03.2021 сағат 14.30 оқытушы Шоманова Г.К. ашық сыныптан тыс іс-шара өткізді. Тақырыбы: ағайынды Белослюдовтар “Қазақ фольклоры мен этнографиясының сақтаушылары”.
Мақсаты: ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды бір-бірімен байланыстыра алатын, қалыптасқан ұлттық өзіндік санасы бар ұлттық тұлғаны тәрбиелеу, зияткерлік әлеуетті дамыту, оқу орнының тарихында із қалдырған атақты тұлғалардың өмір жолымен танысу арқылы шағын ғылыми-зерттеу орталығы мүшелерінің ғылыми-зерттеу, коммуникативтік құзыреттілігін дамыту.
Әр түрлі иллюстрацияларды қолдана отырып, тақырып бойынша презентация ұсынылды. Білім алушылар шығармашылық қызметті жүзеге асыру үшін материалдар алды.
Жалпы, ұйымдастырушы осы сыныптан тыс іс-шарада шығармашылық атмосфера құра алды.
Атаулы кабинеттің меңгерушісі ағайынды Белослюдовтар, орыс тілі мен әдебиеті оқытушысы Г.К. Шоманова студенттерді колледждің тарихы мен дәстүрлерімен таныстырды, арнайы дайындалған презентация көмегімен осы тақырыпты таңдаудың өзектілігін негіздеді.
Сыныптан тыс іс-шараның тақырыбы өзекті болды, өйткені ол орыс тілі мен әдебиетінің ПМК онкүндігі аясында ағайынды Белослюдовтар атындағы кабинетте өтті. Осы іс-шараны өткізудегі басты мақсат – іс-шара дәйекті және қисынды түрде құрылды, студенттердің материалдарының мазмұны дұрыс таңдалды, бұл іздеу жұмыстарына қызығушылықтың артуына ықпал етті.
Бұл іс-шара колледждің тәрбие жұмысында үлкен маңызға ие, өйткені колледждің міндеттеріне патриоттық сезімі дамыған ұрпақты, өз мақсаттарына қол жеткізуде белсенді болатын ұрпақты тәрбиелеу кіреді. Іс-шараға мұражай қызметкерін шақыру іс-шараның тәрбиелік мәнін одан әрі тереңдетті: 1 курс студенттерінің колледж, қала үшін мақтаныш сезімін, тәртіпті, нәтижеге деген жауапкершілікті дамытуға ықпал етті.
31.03.2021 ж. “Zerde”колледжішілік зияткерлік турнирі өтті.
Мақсаты: білім алушылардың зияткерлік шығармашылық қабілеттерін дамыту, ғылыми-зерттеу қызметінің мүдделерін ынталандыру, дарынды білім алушыларды қолдау үшін қажетті жағдайлар жасау, білім алушылар арасында ғылыми білімді тарату.
Турнирге қатысуға 9 студент өтінім берді, барлық студенттер дайындықтың жоғары деңгейін көрсетіп, өздерінің ғылыми жобаларын қорғады.
Турнир қорытындысы:
1 орын – Амангельдинова Мерей, (жетекшісі Абдыкаримова С. К.)
2 орын-Қалиасқарова Аруна, Смағұлова Еркежан (жетекшісі Әбдікәрімова С. К.)
3 орын-Артемьева София (жетекшісі Муздыбаева А.К.), Байкина Диана (жетекшісі Наревская Т. А.), Бауединова Эльмира (жетекшісі Муздыбаева А. К.).
01.04 бастап. – 06.04. 2021 жылы оқытушы А.К. Муздыбаева 1 курс студенттері арасында “Т. Жомартбаевтың өмірі мен шығармашылық жолы”тақырыбында онлайн викторина өткізді.
Викторина сұрақтары.
1. Тайыр Жомартпаев қашан және қайда дүниеге келді.?
2. Оның шын есімін атаңыз.
3. Таир қандай білім алды?
4. Семей қаласының №14 мектебі оның есімімен қалай байланысты?
5. Ең танымал оқушылар Taira J.
6. Ақынның шығармалары басылған журналдар мен газеттердің аттарын атаңыз.
7. Т. Жомартпаевтың романы қалай аталады?
8. Романның өзектілігі мен өзектілігі неде болды?
9. Жинаққа енген өлеңдердің аттарын атаңыз
“Балаларға жеміс “(“Подарок детям»)
10. Кімнің өлеңдері мен әңгімелері қазақ тіліне аударылды?
11. Т. Жомартбаевтың жазған пьесалары қалай аталады?
12. Адгия Ормановна деген кім және оның Т. Жомартпаевқа қандай қатысы бар?
Викторина қорытындысы:
1 орын Вилкова Ирина-11 “А” тобының студенті.
2-орын Бауединова Эльмира-19 “ә” тобының студенті.
3-орын-Тлеутаева Айнаш-студент 24 гр.
02.04.2021. Орыс тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы Әбдікәрімова С.К. 17-топта орыс тілі мен әдебиеті пәнінен О. Сүлейменовтың “бір соғыс аяқталды…”тақырыбында ашық сабақ өткізді.
Бұл сабақ “әдеби шеберхана” түрінде сабақ жүргізетін оқытушы мен оқу процесін құрушы болып табылатын білім алушылар арасындағы тығыз өзара байланыс пен өзара түсіністікті көрсетті. Сабақтың тақырыбы өте күрделі, өйткені онда философиялық сипат, алдын-ала түсіндіруді, нақтылауды, ассимиляцияны қажет ететін көптеген жаңа терминдер бар.
Сабақтың бірегейлігі мен бірегейлігі С. К. Әбдікәрімованың бір сабақ аясында эксперименттік, зерттеу және іздестіру сияқты бірқатар белсенді оқыту технологиялары қолданылатындығында.
Мақсат қоюдың нысаны өте жақсы ойластырылған: Сабақтың мақсаты оқушылармен диалогта талқыланады және қалыптасады, ол әркім үшін маңызды тұлға ретінде танылады. Оқу материалын және онымен жұмыс істеу құралдарын сауатты таңдаудың арқасында сабақтың жоспары толығымен жүзеге асырылды және сабақтың мақсаттарына қол жеткізілді.
Сабақ барысында іс-әрекеттің тұрақты және нақты ұйымдастырылуы, студенттердің оқу мақсаттары мен оқу міндеттерін түсінуі әр оқушының жұмысын динамикалық, жан-жақты, шаршамайтын монотондылықтан арылуға мүмкіндік берді. Сабақтың атмосферасы өте ыңғайлы болды.
03.04.2021 ж. оқытушы Т.А. Наревская “ZOOM” платофрмасы арқылы 307 топта “сөйлеудің коммуникативтік қасиеттері”атты ашық онлайн сабақ өткізді.. Көркем мәтінді оқытуда өткізілген сабақ қазіргі заманғы бағдарламалық талаптарға сәйкес келеді. Сабақтың кезеңдері логикалық түрде байланысты. Барлық кезеңдерде компьютерлік презентация қолданылды. Коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру келесі әдістер мен әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылды: көпшілік алдында сөйлеу, топтық жұмыс формасы, оқу диалогы, пікір алмасу, проблемалық жағдайды талқылау, мәтінді талдау. Оқушылардың жұмысын ұйымдастырудың әр түрлі түрлері мен формалары: фронтальды, топтық және жеке, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, олардың сабақ мазмұнына қызығушылығын сақтауға ықпал етті.
Әр түрлі тапсырмаларды қолдану одан әрі оқу және оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін қажет ақыл-ой белсенділігінің дамуына ықпал етті.
Сабақтың жақсы психологиялық ахуалы оқушылардың сабақ барысына, проблемалық жағдайларды жасауға, оқушылармен ынтымақтастыққа деген қызығушылығының арқасында сақталды.
03.04.2021 Шәкәрім атындағы университетінің шет тілдер кафедрасының профессорлық-оқытушылық құрамы қатысқан “Кредиттік технология бойынша студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың ерекшеліктері” тақырыбында дөңгелек үстел өтті. Профессор Демежанов.М., шетел тілдері кафедрасының аға оқытушылары Шаронова Е. Н., Мищенко И. С. олар жоғары білімнің негізгі міндеттерін ашты, студентті білімнің пассивті тұтынушысынан мәселені тұжырымдай алатын, оны шешу жолдарын талдай алатын, оңтайлы нәтиже таба алатын және оның дұрыстығын дәлелдей алатын белсенді жасаушыға ауыстыру қажеттілігі туралы. Өздік жұмыстың ерекше рөлінің себептерін, оның түрлері мен белгілерін, сондай-ақ ЖОО-да да, колледжде де өздік жұмысты ұйымдастыру шарттары мен бақылау нысандары мен талаптарын ашты. Диалог өте қызықты, ұйымдастырылған, дәл, ақпараттандырылған, ойлануға мәжбүр етті, көптеген жаңа ақпарат берді. Дөңгелек үстел мәселені әр түрлі жағынан қарауға көмектесті. Очаровательные педагогы и профессионалы своего дела легко и доступно поделили опытом работы.
05.04.2021 “сабақтарда кері байланысты өткізу формалары”тақырыбында жас оқытушыларға арналған Коучинг өтті. Мақсаты: сабақ табыстылығының тиімді әдісі ретінде кері байланыстың негізгі рөлін оқытушылармен зерттеу. Оқу процесіне қатысушылар үшін кері байланыстың рөлін анықтау. Коучинг барысында келесі сұрақтар көтерілді: мұғалім үшін кері байланыстың тиімділігі неде? Студент үшін кері байланыстың тиімділігі неде? Неліктен сабақта тиімді кері байланысты қамтамасыз ету керек?
Топтардағы жұмыс сізге қиындық тудырған сұрақтарды шешуге көмектесті ме? Бұл жұмыста ерекше маңызды және жаңа не болды? Кері байланыстың мәні туралы пікіріңіз өзгерді ме? Қалайша?
Әріптестердің пікірлері: не пайдалы болды:
– “Мен нені қалаймын және шынымен қалаймын” деп жауап беру өте пайдалы екенін түсіндік»,
-өз ниетіңді нақты мақсат нысанына айналдыру және оған қол жеткізген кезде маған не беретінін анықтау, сондай-ақ оны іске асыру үшін қадамдық іс-қимылдар жоспарын жасау өте пайдалы екенін түсіндік .
— мен тек позитивті , өзімен жұмыс істеуге бағытталған көзқарас нәтиже беретініне көз жеткіздім.
Коучинг, менің түсінуімше,” өз тіліме” аудару – бұл қанағаттану мен Шабыт әкелетін жаттығудың нәтижесінде жаттығу және өзін-өзі тәрбиелеу. Коучинг көп нәрсеге қол жеткізіп, өзіңізді және “дәл қазір”сабағыңызды жақсартқыңыз келгенде пайдалы.
06.04.2021 ж. әдебиеттік оқудың қалалық конкурсы өткізілді
“Ф.м. Достоевский: уақыт және оның кейіпкерлері” атты жазушының туғанына 200 жыл толуына орай, Шығыс қазақстан облысы техникалық және кәсіптік білім беру жүйесі оқу орындарының студенттері арасында.
Байқаудың мақсаты: ф.м. Достоевскийдің әдеби мұрасы арқылы рухани және адамгершілік құндылықтарды насихаттау; жастарды орыс классиктерінің шығармаларын оқуға және оқуға, атап айтқанда ф. м. Достоевскийдің шығармаларын оқуға ынталандыру.
Байқау жеңімпаздарды анықтады:
I орын-Табарова Мадина, ” педагогикалық колледж им.М. О. Әуезов”, жетекшісі Наревская Т. А.,
II орын-Новиков Евгений, “Электротехникалық колледж” КМҚК студенті, жетекшісі Визигин В. В.
III орын-Гребенин Тимур, “геологиялық барлау колледжі” КМҚК студенті, жетекшілері Жумагалиева А. Ж., Колбасина у. п.
Номинациялар бойынша жеңімпаздар:
* “Прозаның үздік орындаушысы” – Самойлова Мария Владимировна, “Шығыс Қазақстан технологиялық колледжі” КМҚК»
* “Орындалу шынайылығы үшін” – Ахметжанов Руслан, “бизнес және сервис колледжі” КМҚК»
* “Ең әртістік орындаушылық үшін” – Меркаш Тәңірхан, ШҚО Жарма ауданы Шар қаласындағы” Жарма технологиялық колледжі ” КММ.
* “Ең әсерлі Орындаушы” – Серікбаев Әділжан, “геологиялық барлау колледжі” КМҚК»
07.04.2021 ж.11 және 22 “А” тобында оқытушылар Мухаметкалиева Ж. Ж. “қазақ және орыс тілдеріндегі диалектілердің салыстырмалы сипаттамасы” тақырыбында ашық сабақтар және А. К. Муздыбаева “А. Блок. “Он Екі” Поэмасы.
Өткізілген сабақтар барлық заманауи бағдарламалық талаптарға сай келеді. Олар үлгілік бағдарламаның мазмұны мен жалпы білім беру мазмұнының міндетті минимумын ескере отырып жобаланған. Мұндай сабақтарды ұйымдастырудың маңызды міндеті білімді игеру, жүйелеу және жалпылау болды.
Сабақтың кезеңдері логикалық түрде байланысты. Барлық кезеңдерде компьютерлік презентация қолданылды. Коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру келесі әдістер мен әдістерді қолдану арқылы жүзеге асырылды: көпшілік алдында сөйлеу, топтық жұмыс формасы, оқу диалогы, пікір алмасу, проблемалық жағдайды талқылау, мәтінді талдау. Алуан қызмет түрлерін және жұмысты ұйымдастыру формалары білім алушылардың алдыңғы, топтық және жеке, ықпал-әрекетін қолдау, олардың қызығушылықтарын мазмұны сабақ.
Барлық тапсырмалар белсенділік түрінде берілді. Әр түрлі тапсырмаларды қолдану одан әрі оқу және оқу процесінің тиімділігін арттыру үшін қажет ақыл-ой белсенділігінің дамуына ықпал етті.
Сабақтың жақсы психологиялық ахуалы оқушылардың сабақ барысына, проблемалық жағдайларды жасауға, оқушылармен ынтымақтастыққа деген қызығушылығының арқасында сақталды.
Аптаның маңызды нәтижесін студенттердің компьютерлік технологияларды белсенді қолдануы деп атауға болады, бұл ақпаратты іздеуде өзіндік жұмыс дағдыларын дамытуға, сабақтан тыс уақыттағы іс-әрекеттің алуан түріне, жеке көзқарасты жүзеге асыруға, ұсынылған ақпарат көлемін кеңейтуге, іс-шараларды ұйымдастыруды жақсартуға, пәнді оқуға деген қызығушылықты арттыруға ықпал етті.
Білім алушылардың қамтылуы-жүз пайыз.
Орыс тілі мен әдебиетінің онкүндігі-қызығушылықты дамытудың және орыс тілін үйрену қажеттілігін арттырудың тамаша мүмкіндігі
Ұсынымдар: пәндік онкүндік практикалық маңызға ие болуы және білім алушылардың орыс тілін күнделікті өмірде және оқу іс-әрекетінде қарым-қатынас құралы ретінде меңгеруіне ықпал етуі, ана тілін құрметтеуге тәрбиелеуі, мәдениет құбылысы ретінде тілге, пәннің өзіне қызығушылығын арттыруы тиіс. Жұмысты талдай отырып, қорытынды жасауға болады: оқытудың дәстүрлі емес түрлерін қолдану қатаң шеңберден алшақтап, мұғалімдердің қызмет аясын едәуір кеңейтуге мүмкіндік береді. Дәстүрлі емес жұмыс түрлері оқу іс-әрекетін әртараптандыруға, оқушылардың зияткерлік белсенділігін арттыруға, демек, оқытудың тиімділігіне ықпал етеді.
Орыс тілі мен әдебиеті оқытушыларының пәндік онкүндікті дайындау мен өткізудегі адал жұмысын атап өту.
Қызмет түрлерін әртараптандыру, топтық жұмыс және жұппен жұмыс істеу дағдыларын дамыту.
Орыс тілі мен әдебиеті онкүндігінің материалдарын колледж сайтына орналастырыңыз.
Орыс тілі мен әдебиеті ПЦК төрайымы С.К.Абдикаримова